[dernek] Rv: Re: lts projesi

From: Bora (bora@boragungoren.com)
Date: Tue 11 May 2004 - 18:16:05 EEST

Merhaba,

> Kardesim 9 yasinda linux kullanmaya basladi, su an 11 yasinda. Bir
> egitim almadi, kendi deneme yanilmalariyla yapabildi. Sadece giris
> ekraninda ne yapacaklarini birkez anlattim, su an derslerini de
> oyunlarini da linux altina aktardi. Gecen gun okulda ilk defa
> bilgisayara dokundurmuslar, cok garip oldugunu, resim cizecek yazilimin
> (anladigim paint) cok garip ve kullanissiz oldugunu soyluyordu. Yne de
> bilgisayari kullanirken zorlanmadigini soyluyordu (ki bu cok enterasan,
> yorumu da sizindir..)

6 yasindaki kuzenlerim 1 yildir bize her geldiklerinde Linux uzerinde Tux
Racer oynuyorlar. Linux'un orasina burasina akla gelen her seyi yaptilar 4-5
yaslarindayken. Pek de bir sey olmuyor yahu. :-)

> Reset tusuna gelince, sizce boyle bir eylemi aliskanligi olan kisimi
> yapar ? ayrica basilsa ne olacagini ayrica merak ediyorum, siz hic
> basmismiydiniz ? merakimdan denedim, sistem yeniden acildi ve hala ayni
> o acidan sordum.

Ben evde arada bir fisini cekerek kapatiyorum. Pek bir sey olmuyor. :-) Ne
yapayim, daha kolay oluyor.

Bu sistemlerdeki tek eksik "uygulama yazilimi"dir. Baska bir sey degildir.

Bora.

<a
href='http://www.vt.com.tr'>Vargonen Technologies</a> - <a
href='http://www.postamerkezi.com'>www.postamerkezi.com</a>