[dernek] Re: Projeler, 翽

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Tue 11 May 2004 - 16:12:52 EEST

On Tue, 2004-05-11 at 16:09 +0300, Ozer Tayiz wrote:
> Bu seminerleri derse çevirip, firmalara satýp, derneðe gelir elde etmek
> de hiç fena fikir deðil hani... Tabi yine, ayný etik ücretli/ücretsiz
> tartýþmalarý burada da geçerli... Özellikle sýk seminer veren, bu tür
> eðitim/ders verilmesine karar verilse sorumluluðu üstlenip, bu
> eðitimleri verecek arkadaþlarýn yorumlarýný bekliyorum... Ben kendim
> teknik olarak eðitim verecek yeterlikte olmadýðýmdan, fiilen bu konu
> benim dýþýmda karar verilecek.

LKD, herhangi bir nedenle kâr amacý gütmeyen bir sivil toplum
kuruluþudur. Bu düþünceleriniz þu veya bu yönetim kurulu döneminde LKD
içerisinde uygulanmaya baþlanacak olursa öncelikle ben dernek
üyeliðinden ayrýlacaðým. Benim gibi düþünen insanlarýn sayýsý
azýmsanmayacak niteliktedir.

LKD'nin paraya ihtiyacý varsa baðýþ toplar veya çeþitli etkinliklere
önayak olarak ticaretten para kazanan kuruluþlarýn sponsorluðunu saðlar
veya para kazanmak için baþka metodlar bulunur. LKD hizmet satmaz,
satamaz. Bu ve benzeri hususlar dernek tüzüðünde sýnýrlandýrýlmýþtýr.
Detaylý bilgi için:

        http://www.lkd.org.tr/

adresinden dernek tüzüðüne ulaþabilirsiniz.

Deðerli düþünceleriniz için teþekkürler.

--
|          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
|          |  Software developer, IT consultant
|    FRONT |