[dernek] lts projesi

From: Tayfun Türek (tturek@e-kolay.net)
Date: Mon 10 May 2004 - 23:49:15 EEST

Sanırım bir çalışma gurubu oluşturup gönüllü bir okul bulmak ve büyük
şirketlerden hurdaya çıkmış pc leri toplayarak örnek bir linux okul
laboratuarı kurmak ve bu işin olabilirliğini göstermek iyi bir fikir
olabilir Böyle bir projede çalışmak isteyen varsa veya alternatif fikri
olan varsa duymak isterim ben bu konudaki
teknik bilgimi paylaşmaya hazırım; istanbulda olup bo kunuyla
ilgileneler lütfen bana erişsin; diğer illerede teknik destek
verebiliriz sanıyorum

T&T