[dernek] Re: lts projesi

From: Arda CETIN (arda@linux-sevenler.org)
Date: Tue 11 May 2004 - 00:07:36 EEST

Quoting Tayfun Türek <tturek@e-kolay.net>:

> Sanırım bir çalışma gurubu oluşturup gönüllü bir okul bulmak ve büyük
> şirketlerden hurdaya çıkmış pc leri toplayarak örnek bir linux okul
> laboratuarı kurmak ve bu işin olabilirliğini göstermek iyi bir fikir
> olabilir Böyle bir projede çalışmak isteyen varsa veya alternatif fikri
> olan varsa duymak isterim ben bu konudaki
> teknik bilgimi paylaşmaya hazırım; istanbulda olup bo kunuyla
> ilgileneler lütfen bana erişsin; diğer illerede teknik destek
> verebiliriz sanıyorum

Selamlar,

Gercekten cok yararli isler yapabilecek bir projeye benziyor, tebrikler.
Bende elimden gelen destegi(pc toplamak, linux kurmak vs.) vermeye
hazirim.(Istanbul'dayim)
Ancak bana kalirsa bu projeyi (dernek listesinde actigimiza gore) dernekte
"resmilestirmek" adina teknik-cg gibi bir grubun kurulmasi gerekiyor.Bu sayede
pc parcalarini toplamak yerine x firmayla sponsorluk kalemi hazirlanarak
bilgisayar saglayabiliriz bile. :-)

Genel kurula az kala, bu projenin de gorusulmesi taraftariyim.

Saygilar sevgiler..

--
Arda CETIN
arda~linux-sevenler.org       arda~linuxmarket.org