[dernek] Re: FWD: Re: Rv: Microsoft'tan hÓFISO-8859-9?Q?ükümete_açı?O teklif

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Mon 10 May 2004 - 14:49:27 EEST

On Mon, 2004-05-10 at 13:44 +0300,
G=?ISO-8859-9?Q?ökhan_Ãhsan_CANDANGÃ?=L wrote:
> Bence konu MEB 'in alacağı PC lere konulacak işletim sistemdir.

Bence konu, çeşitli bakanlıklara bağlı ve bilişim konularında çalışmalar
yapan kamu personelinin aydınlatılmasına bağlı, öncelikli olarak.
Yalnızca MEB olarak düşünemezsiniz.

Ayrıca, MEB'in alacağı PC'lere konulacak işletim sistemi Linux olunca, o
PC'ler kullanacak insanların karşısına geldiğinde ne olacak
sanıyorsunuz? Biraz gerçekçi olsak...

--
|          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
|          |  Software developer, IT consultant