[dernek] FWD: Re: Rv: Microsoft'tan h˜FISO-8859-9?Q?ükümete_açı???8

From: Gökhan İhsan CANDANGİL (gokhan.candangil@cevreyapi.net)
Date: Mon 10 May 2004 - 13:44:24 EEST

Bence bu konu şu an ülke gündemine gelmesi gereken en önemli konulardan biri. Toplumun geleceğini belirleyecek önemli bir kavşak.

Bu konuda bence devlet kendi eliyle, kendi Linux'unu, kendi işletim sistemini ve yazılımlarını geliştirmeli. devlet desteği gerekli gibi gözüküyor.

Konunun detaylı ve ciddi bir şekilde değerlendirilmesi için elden gelen herşey yapılmalı ve doğru kararların alınması sağlanmalı diye düşünüyorum. Bence bugünlerde tartışılacak konu YK veya diğer kişisel konular değildir.

Bence konu MEB 'in alacağı PC lere konulacak işletim sistemdir.

Gökhan Candangil