[dernek] Re: FWD: Re: Rv: Microsoft'tan hÓFISO-8859-9?Q?ükümete_açı?O teklif

From: Ali Ulvi TUNC (ali.ulvi@tubitak.gov.tr)
Date: Mon 10 May 2004 - 15:21:15 EEST

EA> Bence konu, çesitli bakanliklara bagli ve bilisim konularinda çalismalar
EA> yapan kamu personelinin aydinlatilmasina bagli, öncelikli olarak.
EA> Yalnizca MEB olarak düsünemezsiniz.

EA> Ayrica, MEB'in alacagi PC'lere konulacak isletim sistemi Linux olunca, o
EA> PC'ler kullanacak insanlarin karsisina geldiginde ne olacak
EA> saniyorsunuz? Biraz gerçekçi olsak...

MEB Hizmet içi Egitimlerinde Microsoft ürünleri için ögretmenlere
egitim vermekte (hatta sistem yoneticilerine yonelik egitimde tamamen
Microsoft urunleri genelinde) ne yazik ki. (son cerceve bu sekildeydi)
Durum bu olunca MEB minimum maliyet (tartisma genelde maliyet
uzerine gecti de :) ) seklinde dusunup Linux kurulu bilgisayarlar
almasi mantik disi ne yazik ki.
Once bizim Hizmet içi egitimlerinde artik Serbest yazilim anlatimina
ilgili birimleri (MEB Hizmet Ici Egitim Dairesi Baskanligi basta )
ikna etmemiz gerekmekte.
Hatta egitimi bizim vermemiz gerekebilir. (Ben elimden geleni yapmaya
hazirim, eminim sizde... )
Sevgi saygi...