[dernek] Re: genelkurmay aciklamasi

From: Umit Bozkir (bozkiru@itu.edu.tr)
Date: Sun 09 May 2004 - 23:38:02 EEST

 Iyi bir cagri metni olmasada,uye olmayip yakinimizda/yanimizda olan
insanlara bir cesit davet sayilabilir.Kurumun icindeki insanlarin
davranislarini dogrudan kuruma mal etmek dogru olmaz.Tam tersi
kurumdan bagimsiz dusunmekte dogru olmaz.Sonucta bunun bariz olculeri
(olcu birimleriyle olculebilen) yok ama "demokrasi" buna da bir cozum
bulmustur.
Kurallari iyi belirlenmis rekabet kaliteyi arttirir.