[dernek] Re: genelkurmay aciklamasi

From: koray loker (loker@fisek.com.tr)
Date: Sun 09 May 2004 - 22:32:35 EEST

Selam,

>Örneğin TMMOB, EMO ve benzeri meslek odaları birer STK
>değildir. Kanunla kurulmuş, kanuni görevleri (tüzükleri

Konuya gore ornek verirsek tartisma daha nesnel yuruyecektir, kendi
tezlerimize gore ornek vereceksek ben de baslayayim ama o daha cok
polemik olur gibi gorunuyor uzaktan...

>Açıkça söylendi. Ben bu kafa yapısı değişmediğinden
>hala LKD üyesi değilim. Uzun süre de olmayacağım görünüyor.

pek guzel... ama istediginiz degisikliklerin, mantigin uyesi oldugunuz
bir organizasyon icindeki calismanizla daha kolay gerceklesecegi
konusundaki dusuncemi de paylasmak isterim... en azindan dilediginiz
sekilde olmasi icin bir oy hakkiniz olur... tabii ki elestirerek
degismesini beklemek de herkesin saygi duyacagi bir yontem ama mudahil
olma sansi daha az oluyor ne de olsa...

sevgiler..
L'o'ker