[dernek] Re: genelkurmay aciklamasi

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Sun 09 May 2004 - 18:57:13 EEST

Selam,

Siz de STK'nın içindeki S'ye takılmışsınız.
O sivil, bizim bildiğimiz sivil değil, bir çeviri
hatasıdır. Aslı gönüllü olacaktı.

Asıl sorun devlet/hükümet organlarının kendilerine
STK demesinde onlar gönüllülerden oluşmuyor ki.

Örneğin TMMOB, EMO ve benzeri meslek odaları birer STK
değildir. Kanunla kurulmuş, kanuni görevleri (tüzükleri
TC kanunudur) olan birer kurumdur. Üyelik zorunludur, gönüllü değil.
Toplumsal örgütse üyeleri öncelikli olmalı değil mi?
Hayır, öncelik kurumun varlığıdır.
Üye harcanabilir.

LKD'de çok farklı değil gibi görünüyor. Bir YK aday adayı bu
listede bozuk para gibi harcandı. Neden? Önce statüko
geliyor da ondan, statükoyu koruyacağından emin olunamamış...
Açıkça söylendi. Ben bu kafa yapısı değişmediğinden
hala LKD üyesi değilim. Uzun süre de olmayacağım görünüyor.

Esen kalın,
Nilgün

Cumartesi 8 May 2004 20:05 sularında, koray loker şunları yazmıştı: