[dernek] Re: YK hakkinda

From: Burak DAYIOGLU (burak.dayioglu@pro-g.com.tr)
Date: Fri 07 May 2004 - 10:36:54 EEST

Cagatay CENGİZ wrote:
> Neden LKD yonetiminde yer almak istiyorum ?

> LINUX'u ve LINUX'cunun hukuksal olarak da korunmasi ve temsilinin en
> yuksek seviyede olmasi gerektigine inaniyordum. Daha sonra LKD'nin "Kamu
> yararına çalışma niteliği" tasiyan dernek olma istegi konusunda
> arkadaslarin calisma yapmak istedikleri soylendi ki bu durum gercekten
> de OLMASI gereken bir husus yani LKD'nin "Kamu yararına çalışma
> niteliği"nde olmasi gerekmekte ama bu durum gercekten de burokratik
> engellerle dolu bir yol. Bunun icin saglam bir calisma gurunun olmasi
> [...]

Cagatay Hocam,
Ben sizi _maalesef_ tanimayanlardanim. Yukarida "... icin aday olmak
istiyorum" diye yazdiklarinizin tumunu dernegin "hukuk calisma grubunu"
kurup isleterek de gerceklestirmek pekala mumkun; yani bu basliklar ile
ifade ettiklerinizi gerceklestirmek icin yonetim kurulu icerisinde
olmaniz gerekmiyor. Bu nedenle gerekceleriniz _bireysel olarak_ beni
tatmin etmedi.

Ben, bireysel olarak, daha once dernek icin yapilan calismalara
katilmamis kisilerin yonetim kurulu icin adayliklarini _son derece
tehlikeli_ buluyorum. Yonetmeye talip oldugu organizasyonu salt disindan
degil icinden de tanimak gerekiyor. Bunu dernek calismalarina daha once
katkiniz olmadigi varsayimi ile yaziyorum. Yaniliyor da olabilirim,
belki de dernek faaliyetlerine daha once katki vermissinizdir.

Mumkunse, dernek ile iliskinizin gecmisi konusunda bizi bilgilendirir
misiniz?

<DISCLAIMER>
Cagatay Bey'i tanimam; bu nedenle olumlu ya da olumsuz bir degerlendirme
  ya da onyargi ile bu mesaji yazmadim. Cagatay Bey'in yerine baska bir
isim de olsaydi ayni bicimde sorgulamaya calisirdim.
</DISCLAIMER>

sevgiler, selamlar.

--
Burak DAYIOGLU
Danisman, Pro-G Bilisim Guvenligi ve Arastirma Ltd.