[dernek] Re: LKD icin is plani (master ?)

From: Ali Erdinc Koroglu (info@erdinc.info)
Date: Fri 07 May 2004 - 03:29:06 EEST

Merhaba,
İnsanlara ulaşamama gibi bir sorunumuz olduğu kanısında değilim.
Şenlik ilanlarımız 30 Nisan 2004 Hürriyet Gazetesi e.yaşam ekinde ve
Byte dergisinde de 2 tam sayfa olarak yayınlandı. Ayrıca listelere mail
gönderme işini de bu hafta için zaten programımıza almıştık. Basın
bültenimiz hazır durumda olası değişiklikler için pazartesi veya salı
gününe kadar beklemede kalacağız. Basın Yayın ve Enformasyon Genel
Müdürlüğü web sitesinden Haber Ajansları, Gazeteler, Dergi ve TV'lerin
ankara müdürlüklerinin telefon ve faxlarını aldık. Bu bağlamda bülten
hazırlandığında 63 ayrı yere basın bülteni göndermiş olacağız.
Ayrıca arkadaşlarımında bahsettiği gibi http://senlik.linux.org.tr
sitemizde gönüllü formu bulunmakta. Tüm işler gönüllü işi olduğundan
kimseye zorla bir şey yaptırmamız söz konusu olamaz. Zorla değil
isteyerek gönüllü olunur.

--
Sevgiler
Ali Erdinç Köroğlu