[dernek] Re: LKD icin is plani (master ?)

From: Kevser Gocmen Topal (kevser@boun.edu.tr)
Date: Fri 07 May 2004 - 03:51:21 EEST

Quoting "A. Murat Eren" <meren@comu.edu.tr>:

> Sanirim Senlik Programi linkine tiklamadiniz :(

evet bende sanirim tiklamadim. ama az once baktim tesekkur ederim benim hayal
edebildigimden cok daha fazlasi var

> Sahsen cok uzuldum. Herseyi takip ettigini, okudugunu soyleyen insanlarimiza
>
> bu kadar mi ulasabildi senlik icin harcanan emekler, bu kadar mi
> etkileyebildi onlari...

ben herseyi takip ettigimi soylemedim.

maili atmamin bir amaci vardi insanlara ulasamiyorsunuz
senlik programi ile ilgili bir mail almak daha iyi olabilirdi.
cok basit bir sekreterya

bir baska dikkat cekmek istedigim seyde bu tavirdi
tuh size yazik bu kadar da mi anlamiyorsunuz gibi seyleri duymak pek de
ozendirici degil acikcasi.
insan hakkatten korkar gibi oluyor (ama korkmadim ki korkmadim ki :P)

> Selamlar.

Ben de sizi selamlarim
memleketimde (Ankara da) gorusmek uzere.

--
Kevser Gocmen Topal
Bogazici University

Knowledge speaks, but wisdom listens