[dernek] Re: LKD icin is plani (master ?)

From: Kevser Gocmen Topal (kevser@boun.edu.tr)
Date: Thu 06 May 2004 - 20:54:07 EEST

Quoting yusuf <yusuf@gazi.edu.tr>:

> Ethem Hocam bence haklı.
> Listede yazışmak ile aynı odada veya salonda konuşmayı birbirine
> karıştırmasak iyi olur.
> Berk ve Devrim mesleki bir zorunluluk olarak e-posta ile normal hayattaki
> gibi konuşuyorlar.
> Berk ve Devrim gibi işi bilişim olan ve sürekli bilgisayar ve internet
> başında oturan arkadaşlar böyle bir konuşma tarzını normal karşılarlar.
> Bencede onların bu durumu gözönünde bulundurulursa normal ve bilinen bir
> yazışma şekli.
>
> Ama YK seçimleri gibi resmi ve ciddi bir konuda yeni adayları ürkütücü
> [...]

aciklamaniza tesekkurler. Hakkatten boyle dusunuyor insan

bazen ya biz turkler tartismayi bilemiyoruz diyorum
bazen dur sunlara iki cift sozde ben soyleyim diyorum
bazen de bosver bunlar seni asar biraz daha izle diyorum

Bu arada simdiye kadar okudugum maillerden anladigim bririleri belki bende
Ankara da senlikde YK uyesi sececez
penguen giysili birileri dolasacak
istersek bilgisayarimiza linux kurulacak

Senlikden bunu mu anlamaliyim
yoksa senlik sayfasinda baska seylerde varda ben mi goremedim
Ailem Ankarada olmasa bosa mi geliyoruz diyecem

ama demeyim belki kizarsiniz
Biraz da iyi seylerden ozendirici seylerden bahsedermisiniz
Mesela ben gonullu oldum
kalacak yer ve tasit sorunum yok (belki araba bile bulabilirim) ama hic gelde su
isi sen yap iyi olur diyen cikmadi.