[dernek] Re: LKD icin is plani (master ?)

From: Didem Kamoy (dkamoy@fisek.com.tr)
Date: Thu 06 May 2004 - 18:25:09 EEST

Merhaba,

Kevser Gocmen Topal wrote:

>Bu arada simdiye kadar okudugum maillerden anladigim bririleri belki bende
>Ankara da senlikde YK uyesi sececez
>penguen giysili birileri dolasacak
>istersek bilgisayarimiza linux kurulacak
>Senlikden bunu mu anlamaliyim
>yoksa senlik sayfasinda baska seylerde varda ben mi goremedim
>Ailem Ankarada olmasa bosa mi geliyoruz diyecem

Aslinda $enlik sayfasinda, ara ara gectigimiz $enlik hazirliklarina dair
haberlerimizde, onceki $enliklerin sayfalarinda $enlige dair o kadar cok
$ey var ki bilmiyorum daha fazla memnun olabilmeniz, bilgilenebilmeniz
icin neler yapilabilirdi.

> ama demeyim belki kizarsiniz

Kizmasak da boyle $eyler okuyunca uzuluyoruz aslina bakarsaniz. :(

> Biraz da iyi seylerden ozendirici seylerden bahsedermisiniz
> Mesela ben gonullu oldum
> kalacak yer ve tasit sorunum yok (belki araba bile bulabilirim) ama
> hic gelde su
> isi sen yap iyi olur diyen cikmadi.

Valla acikcasi bu i$i yapacak olan ki$iler (biz) de gonullu
olduklarindan ve $u anda $enlik cok fazla yakla$tigi, ko$turularimiz
arttigi icin ozellikle son bir hafta icinde gonullu formu doldurmu$
arkada$larimiza hizli donu$ yapamadik haklisiniz. Gonullu
yazi$malarimizda da genellikle birebir ileti$imi tercih ettigimizden
(genel bir mesaj atmak, insan ve gonullu dogasina aykiri olacagindan)
i$imiz zorla$iyor.
Bahsettiginiz $ekilde gonulluler (ozellikle $ehirdi$indan gelecek
olanlar) icin bir dizi mesaj $u anda yolda. Bu ak$am sanirim tum gonullu
formu ( http://etkinlik.linux.org.tr/gonullu.php ) doldurmu$
arkada$larimizin bircok sorusunun yaniti mailbox'larinda olacak.

Aksaklik icin $enlik gonullulerinin organizasyonu ile ugra$an bir
gonullu olarak ozur dilerim.

Didem

Ankara : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694