[dernek] Re: LKD icin is plani (master ?)

From: Devrim GUNDUZ (devrim.gunduz@linux.org.tr)
Date: Wed 05 May 2004 - 19:39:26 EEST

Merhaba,

On Wed, 5 May 2004, yusuf wrote:

> Bir ilave:
> Seçim günü son dakikada aday olmayı düşünmeye başladım. Devrim son dakikada
> aday görmek istemiyormuş. O nedenle. ...:-))) Bakalım nasıl bir tepki
> alacağım kendisinden sadece merakımdan yapmak isterdim bunu.

Hocam biraz daha ciddi olalim, rica ediyorum.

LKD'nin 2 yillik yonetimini sececegiz. LKD'nin son zamanlarda artan
ivmesini daha da arttiracak olan bir YK secilecek. Bu dernege katki yapan
sade bir uye olarak, adaylarin projelerini aciklamalarini bekliyorum. Buna
da hakkim var zira 2 calisma grubuna vakit ayiriyorum ve yeni yonetimin
tutumu beni etkileyecek.

Kimseyi ilgilendirmeyebilir ama eger o kisiyi daha once LKD platformunda
gormediysem ve projelerini de bilmiyorsam, neden oy vereyim ki? Bos atarim
daha iyi.

Saygilar.

--
Devrim GUNDUZ
devrim~gunduz.org				devrim.gunduz~linux.org.tr