[dernek] Re: LKD icin is plani (master ?)

From: A.Gurcan Ozturk (gurcan@gurcanozturk.com)
Date: Wed 05 May 2004 - 20:29:08 EEST

  Merhaba,
Konusmaya hakkim var mi acikcasi bilemiyorum boyle
bir ortamda cunku henuz bir LKD uyesi degilim, ancak
LKD calismalarini izlemeyi zun suredir surduren biriyim.
LKD icerisindeki dinamikleri ise tam olarak bilemiyorum.
Kisiler arasinda sorun mu var yoksa belirgin bir sebep
var mi bilemiyorum tabii olarak. Ancak YK uyesi olmak isteyen
bir avukatin YK ya da LKD bunyesine olumlu katkilar
yapacaginin da bilincindeyim. Evet LKD teknik sayilabilecek
bir dernek ancak YK uyelerinin teknik insanlar olma zorunlulugu
mu var ? Kaldi ki Turkiye gibi kagit-kirtasiye ulkesinde
yol yordam bilen/gosteren kamu calisanlarina, avukatlara,
gerektiginde basvuru yapabilecek konusabilen insanlara
ihtiyacimiz hic mi yok? Surekli teknik yorumlar mi yapacagiz?

Acikcasi Cagatay beye olan cikisi anlamis degilim.

Not: Ne Cagatay beyi tanimiyorum,uzaktan yakindan ilgim yok,
sadece ortak bir internet platformuna uyeyiz orada bile
mesajlasmisligimiz yok.