[dernek] Re: LKD icin is plani (master ?)

From: Selami Aksoy (selami.aksoy@tubitak.gov.tr)
Date: Wed 05 May 2004 - 18:15:13 EEST

Merhaba,

Hocam adaylik gibi konularda genelde herkes once birileri ciksin ister
birisinin ilk adimi atmasini bekler. Siz adayligi dusunuyorsaniz ilk
adimi atsaniz nasil olur?

Bir de bir yonetim kurulu uyesinin en azindan neleri yapmasi gerektigini
belirlemek lazim. Insanlar bir tasin altina ellerini sokmadan once o
tasin buyuklugunu bilmeleri dogal olarak haklari. Daha sonradan genelde
is yogunlugu yuzunden yonetim kurulundan ayrilmalar basliyor.

Her 2 haftada bir yapilan toplantilarin en azindan 2/3 une katilabilmesi
lazim diye dusunuyorum Ankara'da ise mesela (toplantilarin Ankara'da
yapildigini varsaydim simdiye kadar oyle oldugu icin). Ne bileyim
Istanbul'da veya Izmir'de ise dernegin ordaki islerinin bir kismini
ustlenebilmesi lazim vs.

--
Selami Aksoy.

On Wed, 5 May 2004, Mustafa Akgul wrote:

> [...]

[ Kesildi ]