[dernek] Re: LKD icin is plani (master ?)

From: Erhan Ekici (erhan@uzem.itu.edu.tr)
Date: Wed 12 May 2004 - 17:12:20 EEST

Merhabalar...

Mustafa Hoca ve Burak Dayioglu'nun onerdigi asagida ozetlenen hedeflere
ulasilabilmesi icin (hemen hemen cogu madde herkesin katildigi hedefler
sanirim) LKD nin yapisal olarak idari anlamda degiskilige ihtiyacı var
midir?
Bu konuda gorus ve oneriler nelerdir?

Uyeler --> Calisma gruplari --> YK

Yukaridaki yapi bu hedefleri gercekleyebilecek isleyise _bana gore_ sahip
degildir. Bu anlamda idari yapilanmada yeni alanlara ihtiyac vardır.

Eskiden bunlara sanirim "komiteler" deniliyordu:)

LKD olarak mesela hedefler arasinda gecen okullara kurumsal temsilci atanmasini
ele alalim.Universiteler icin bir bolum kurulmali.Bu bolum duzenli olarak
Univ. Ogrenci kulupleri ile gorusmeli, LKD ile Univ. arası tum isler bu
bolum tarafından YK nın bilgisi dahilinde yurutulmeli. Aynı yapi
diger alanlarada aktarilmali kanimca....

Bu yapi sayesinde LKD uyeleri daha fazla sorumluluk alacaklardir. Bu da Uyeler
ile YK arasındaki mesafeyi kanımca azaltacaktir.

Gorusmek üzere,

iyi calismalar,
Erhan Ekici