[dernek] Re: LKD icin is plani (master ?)

From: Ethem Derman (ethem.derman@ankara.edu.tr)
Date: Wed 05 May 2004 - 18:53:21 EEST

Devrim ve Berk'in Cagatay Cengiz'e karsi yazdiklari bana gore yeni YK
adaylarinin kacmasina neden olur. "Nasi yani?!?" den kasit nedir
acaba, sevgili Berk ne sormak istiyor, ben anlamadim, sanirim
yasliliktan olsa gerek. Yarin ben de YK adayim olsam ve boyle bir soru
sorulsa ne yanit verecegimi bilemem. Lutfen biraz daha dikkatli
davranalim. Genel kurulda insanlari zorla YK adayi yapiyoruz sonuc
husran oluyor, birileri kendiliginden aday oluyorsa onu alkislamamiz
gerekir diye dusunuyorum.

Ethem Derman
ethem.derman@ankara.edu.tr
05 Mayıs 2004 Çarşamba günü, dernek@liste.linux.org.tr adresinden Berk D. Demir yazıyor: