[dernek] Re: Seminer Afiºleri ve Boğaziçi Üniversitesi

---------

From: Mahmut Sedat Erogul (mse@tcmb.gov.tr)
Date: Tue 02 Mar 2004 - 02:30:23 EST

    Boğaziçi Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölüm Başkanı Prof Ufuk
    Çağlayan'a konuyu iletirseniz yardımcı olacağına inanıyorum.

    Mahmut Sedat Eroğul

    Kerem Can Karakaº wrote:

    >Bilgi Açık Kaynak Günleri sırasında istanbul seminerleri için afiş
    >dağıtımı yaptık. Söz konusu afiş dağıtımı sırasında 12 adet afiş de
    >Boğaziçi Üniversitesinden Emrah Cinar arkadaşımıza verildi. Söz konusu
    >kişinin etkinlik-cg listesinde bu olay sonucunda gönderdiği bir cevap
    >var. Herkesin bilmesi gerektiğini düşündüm.

    >Bu arada Boğaziçi Üniversitesi'nden lisansüstü düzeyinde Kevser Göçmen
    >Topal bizimle ilgilendi ve yardım edebileceği noktada elinden geleni
    >yapacağını söyledi. Ayrıca Murat Eren arkadaşımız da İsmail Hocaya konu
> [...]

    Bu e-posta sadece yukarida isimleri belirtilen kisiler arasinda özel haberlesme amacini tasimaktadir. Size yanlislikla ulasmissa lütfen gönderen kisiyi bilgilendiriniz ve mesaji sisteminizden siliniz. Turkiye Cumhuriyet Merkez Bankasi A.S. bu mesajin icerigi ile ilgili olarak hicbir hukuksal sorumlulugu kabul etmez.

    This e-mail communication is intended for the private use of the people named above. If you received this message in error, please immediately notify the sender and delete it from your system. The Central Bank of The Republic of Turkey does not accept legal responsibility for the contents of this message.