[dernek] Re: Afis-Bogazici Universitesi

---------

From: Murat Gezer (murat.gezer@linuxdonanim.com)
Date: Tue 02 Mar 2004 - 03:52:13 EST

    Merhaba Arkadaslar,

    Iyi niyetinizi anliyorum ama bugun dernek listesinde yapilan bu tartisma
    biraz offtopic . Dernek listesi iecersinde baska universitelerde olan
    olaylar tartisilmasi bence uygun degil . BU tartismanizi seminer senlik (ki
    oralari da pek uygun degil) veya linux-sohbet listelerinde
    surdurebilirsiniz.
    Bu arada bilmeyenlere duyurulur Einstein zamaninda Turkiyey gelmek istemis
    ancak hic bir universitemizde kalici kadro bulamamis :P

    Kolay Gelsin

    Murat Gezer