[dernek] K12 àFutf-8?q?Olayı?

---------

From: Murat Koç (murat.koc@frontsite.com.tr)
Date: Thu 24 Jun 2004 - 12:06:34 EEST

Selam,

Genel olarak okudum. Gördüğümü şey ise karams
arlık yapmayalım daha birşeyler
yapabiliriz şeklinde özetleyebilirim.

Bora, Microsoft yıllardır eğitim verir demişsin yaln=C4
=B1z gözden kaçan nokta
bunun artık "zorunlu" hale getirilmiş olması.

Ben karamsar değilim :) Aman bitti herşey demiyorum fakat ortada
bazı
gerçekler var.

1-) MEB, Microsoft ile anlaşma yaptı.
2-) Buna göre Windows ve Office Türkçe bilmeyen hiç kim
se öğretmen olamayacak.
3-) Öğrencilere e-learning ile Microsoft ürünleri =C3
=B6ğretilecek.
4-) Kurulcak olan lablar hepsi Microsoft tabanlı olacak.

=2E..

Şimdi karamsar olmayalım güzel tabii ama önüm=C3
=BCzdeki gerçekleri de görelim
lütfen.

Bugün 1 tane okula deneme amaçlı ltsp koydunuz diyelim ne ol
acak? Bilmem kaç
bin okul Microsoft tabanlı olacak.

50 kişiye Linux eğitimi verdiniz diyelim. Bilmem kaç bin ki
şi Microsoft
eğitimi alacak.

Olaylara karamsar bakmayalım ama gerçekleri de olduğu gibi g
örerek ona göre
hareket planı hazırlayalım.

Şu an Microsoft, LKD'e karşı MEB nezdinde 100-0 önde. B
unu kapatmak ve öne
geçmek için neler yapılabilir?

Resmi bir açıklama ile başlanabilir. Bilişim ile u=C4
=9Fraşan bütün STK lar ortak
basın bülteni yapabilir. Konu ile ilgili olan bütün yaz
ılım firmaları ortak
basın bülteni sunabilir ... vs vs

=2D --
| |