[dernek] Re: K12'ler icin Linux Lab

---------

From: Baris Metin (baris@uludag.org.tr)
Date: Thu 24 Jun 2004 - 11:24:11 EEST

Selamlar,

Sanırım Doruk'un anlatmak istediği nokta "Burada bir'şey' yapmak için
fikir birliği oluştu ise işe kendi içimizde başlayabiliriz, tartışırız
olgunlaştırırız. Daha sonra bu 'şey'in arkasında durulması, temisil
edilmesi, duyurulması, vs. gerekiyorsa YK bunu yapar. Hepimiz buradayız,
tartışmalar sırasında bulanık noktaları, dernek amaçlarına aykırı
olduğumuz noktaları burada gösterebilir ve çözüm üretebiliriz. Kısaca,
üyeler olarak iş yaparız, YK olarak temsil ederiz, işin sonuca
ulaşmasını sağlarız elimizden geldiğince yönlendiririz".

İsterseniz bu tartışmayı burada bırakıp konu üzerine tekrar
yoğunlaşalım. Doruk dile getirmiş, "Ne duruyorusunuz, haydi!" diye.
Bende benzer birşey söyleyeyim; haydi yapalım. Bu konuda görev almak
isteyen bir gönüllümüz var mıdır?

iyi çalışmalar,

--
Baris Metin