[dernek] Re: K12'ler icin Linux Lab

---------

From: Ziya Karakaya (ziya@atilim.edu.tr)
Date: Thu 24 Jun 2004 - 09:39:06 EEST

Sevgili Doruk,

Sanirim sen de birseyleri kaciriyorsun. Kacirdigin sey ise Dernek
yonetiminin gorevleridir. Uyerler kendi baslarina birseyler yapmazlar. Sana
tek katildigim nokta ise, birseyler yapmak isteyen uyelerin de
engellenemeyecegidir. Yonetimler, dogru zamanda dogru karari vermek, dogru
ve hizli bir sekilde haraket etmek uzere secilirler. Secilmeyi kendileri
isterler, ve bu calismalari yapacaklarina dair soz verirler. Yapacaklari
calismalar bazan destek gorur, bazan da gormez. Destek gormeyen calismalarin
hesabini hem zamaninda elestirerek, hem de kurulda sorar uyeler.

Boyle olmasa idi yonetim denilen birseye ihtiyac olmazdi. Bazi kisiler,
zamanlarindan daha fazlasini bu islere ayiracaklarini dusunur ve aday
olurlar, bu zamani ayirmayi, bu tur calismalar yapmayi da onceden declare
ederler. Sanirim oncelikle dernek yonetimi denilen seyin ne oldugunu anlamak
gerek..

Butun bu soylediklerim bizim YK calismiyor seklinde algilanmasin lutfen. Cok
guzel calismalar yapiyorlar. Yapmalari gereken diger seyleri ya da
eksiklerini hatirlatmak da bizlerin gorevidir. Her kisi, yapabilecegi
katkiyida belirtir (ben de oyle yapiyorum).

Sevgiler,
Ziya Karakaya