[dernek] Re: Kurumsal Linux'u anlatim projesi(etkinligi/semineri)

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Wed 23 Jun 2004 - 13:30:22 EEST

Merhaba,

Sun, 20 Jun 2004 18:32:44 +0300 tarihinde Arda CETIN
<arda@linux-sevenler.org> soyle yazdi:

AC> Tip ki her ayin ilk cumartesi gunu yapilan Istanbul INETD seminerleri
AC> gibi fakat daha onceden organize olunmus, senlik-cg'deki gibi onceden
AC> konuyla alakali(bilisim sektoru oncelikli)yerlere faks veya e-posta ile
AC> duyuru yapilmis ve daha profesyonel ve normal seminerlerden (sIkIcI
AC> olmayan ama) daha uzun ve detayli bir Linux anlatimi yapilsa..(Burada
AC> "Linux nedir yenir mi, icilir mi, yenirse gaz yapar mi" seklinde bir
AC> sunumdan bahsetmiyorum.) Ve seminer sonrasinda konusmacilarla belirli
AC> bir sure oturum duzenlense...
Yapilacak sehirdeki ticaret/sanayi odalari ile baglantiya gecmek ve onlarla
isbirligi icinde duzenlemek cok daha anlamli olur diye dusunuyorum.

Onlar kendi uyelerine bizden daha iyi ulasabilirler.

Eger birkac sehirdeki odalar ile gorusulup anlasilabilirse ve tarihler
belirlenebilirse basinda haber yaptirma olasiligimiz da artabilir "Linux,
xxx Odalarini Geziyor" vs basligi ile. Akabinde, diger sehirlerdeki
odalarla da elde bir "referans" ile baglantiya gecilecegi icin daha iyi
sonuc alinabilir.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694