[dernek] àFutf-8?Q?Bilgisayar_kullanmasýný_bilmeyen??Futf-8?Q?lere_öðretmenlik_yapma_izni_veri? =?utf-8?Q?lmeyecek?

---------

From: yusuf (yusuf@gazi.edu.tr)
Date: Wed 23 Jun 2004 - 15:08:19 EEST

      Bilgisayar kullanmasını bilmeyenlere öğretmenlik yapma izni
verilmeyecek

       Milli EÄŸitim Bakanı (MEB) Hüseyin Çelik, gelecek yıl öğretmen
adaylarında 'bilgisayar sertifikası' şartı arayacaklarını söyledi. Çelik,
Microsoft'la işbirliği içinde kısa zamanda eğitim portalı hazırlayacaklarını
da belirtti. MEB ile Microsoft Türkiye'nin işbirliğinde başlatılan eğitim
hamlesine ilişkin protokol dün basına tanıtıldı. Bakan Hüseyin Çelik,
bakanlığın e-devlet projelerinde diğer kuruluşlara örnek olduğunu söylerken,
yeni müfredata bilişim dersleri koyduklarını belirtti.

http://www.haberturk.com/habermetni.haberturk?@=151702