[dernek] Kurumsal Linux'u anlatim projesi(etkinligi/semineri)

---------

From: Arda CETIN (arda@linux-sevenler.org)
Date: Sun 20 Jun 2004 - 18:32:44 EEST

Selamlar,
Liste son surat MEB ve okuLinux projesini konusurken, farkli bir fikir uzerinde
goruslerinizi almak istedim.
Eminim cogumuz Linux'un kurumsal alanda daha fazla taninmasini ve kullanmasini
istiyoruz.Ancak..Acaba bu kurumsal dedigimiz firmalar ve hatta odalar, kobiler,
holdingler, ve dernekler...
Bunlar Linux'u ne derece iyi biliyorlar.Iyi biliyorlarsa iclerinde cesitli
sebeblerden dolayi kullanmayan var mi? vb.
Gecenlerde televizyonda "Is'te Gundem" adli bir program izlerken aklima gelen
bir proje:

Tip ki her ayin ilk cumartesi gunu yapilan Istanbul INETD seminerleri gibi fakat
daha onceden organize olunmus, senlik-cg'deki gibi onceden konuyla alakali
(bilisim sektoru oncelikli)yerlere faks veya e-posta ile duyuru yapilmis ve daha
profesyonel ve normal seminerlerden (sIkIcI olmayan ama) daha uzun ve detayli
bir Linux anlatimi yapilsa..(Burada "Linux nedir yenir mi, icilir mi, yenirse
gaz yapar mi" seklinde bir sunumdan bahsetmiyorum.)
Ve seminer sonrasinda konusmacilarla belirli bir sure oturum duzenlense...

Sizce bu turde ki bir etkinlik nasil bir sonuc alinir.Ve en onemlisi ulkemizde
Linux bunun icin hazir mi?.
(Etkinligin detaylarina inersek; bu tur bisey icin gerekli finansman
sponsor(lar)la karsilanabilir bence.(Izleyici, sunumda anlatilanlari yapmak ve
destek istedigi ve zaman LKD'nin o sirada tavsiye edebilecegi firma katilimci
sponsor firma olabilir mesela..)

Bu hem Turkiye'deki Linux kullanimi, gelismesi ve yayginlasmasi icin LKD'nin
eline bir guc vermis hemde Genel Kurulda soylendigi gibi Linux'u yayginlastirmak
icin olumlu bir adim olucagi dusuncesindeyim.

Gorus ve onerilerinizi bekliyorum.
Saygilar..

(Bu mesaji birden fazla alanlardan ozur diliyorum.)

--
Arda CETIN
LinuxMarket Store          : http://www.linuxmarket.org