[dernek] Re: K12'ler icin Linux Lab

---------

From: Burak DAYIOGLU (burak.dayioglu@pro-g.com.tr)
Date: Wed 23 Jun 2004 - 12:16:39 EEST

Murat =?iso-8859-9?q?Koç?= wrote:
> Boşa yapmaktan kastım uğraşlarınızın boşa gitmiş olması idi.

Ben cok erken umitsizlige kapildigini dusunuyorum.

> İnsanlar haberim var veya yok deseler dahi artık Türkiyenin eğitim
> altyapısı iyice Microsoft'un eline geçmiş vaziyette. Kabul edelim veya etmeyelim.

Olabilir, ama bunu degistirmek istiyorsak hala yapabilecegimiz pek cok
sey var.

> Dikkat edilecek bir başka nokta ise öğrenciler ile bilgilerin de Microsoft
> tarafından kayıt altında tutulacağı. Benden çok daha iyi komplo teorileri
> üretebilecek arkadaşlar vardır aramızda sanırım :)

Kolaylikla ustume alinabilirim ama sanirim almamayi tercih etmem daha
uygun olur. :)

Bu alanda yazilim gelistiren pek cok yerli firmamiz var, bu firmalarin
da tepki gostermesini bekliyorum.

> Bu saatten sonra istediğiniz kadar laf edin bir anlamı olacak mı sizce?

Ben bu cumleyi duymamis olmayi tercih ederdim. Uzerinde yasadigimiz
topraklarin tarihi "bu saatten sonra"'larin pek cok kez nasil gecersiz
kilindiginin ornekleri ile dolu. Ikinci mesrutiyetin ilani, kurtulus
savasi mucadelesi "bu saatten sonra anlami olacak mi?" demeyip
calisanlarin gayretleri ile basarildi. Ben gecikmis olsak da basari elde
edecegimizi dusunuyorum.

Geciktik, dogru. Cok yillar once calismaya baslamaliydik, dogru. Ama
"tuh geciktik" deyip kenara cekilecegimiz bir durum da yok ortada...

sevgiler.

--
Burak DAYIOGLU
Danisman, Pro-G Bilisim Guvenligi ve Arastirma Ltd.