[dernek] Re: K12'ler icin Linux Lab

---------

From: NilgünBelmaBugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Wed 23 Jun 2004 - 16:23:35 EEST

Selam,

Ümitsizliğe kapılmayı çok yersiz buluyorum.
Hangimiz doğrudan Linux kullanmaya başladık ki.
Hemen hepimiz önce dos/windows kullanmadık mı?

Bilgisayarı bir gereklilik değil, en pahalı beyaz olarak
görenlere Linux dediğinizde en az bir defa tren muamelesi
görmüş olmalısınız. Ama artık anlatabilecemiz kitle büyüyor.
Olaya olumlu tarafından bakalım. Daha virüslerle
uğraşmaya başlamadılar, bilgi ve zaman kayıpları yaşamadılar.
Biz de bu yollardan geçip gelmedik mi?

Esen kalın,
Nilgün

Çarşamba 23 Haziran 2004 12:13 sularında, Murat Kog şunları yazmıştı: