[dernek] Re: Kurumsal Linux'u anlatim projesi(etkinligi/semineri)

---------

From: Arda CETIN (arda@linux-sevenler.org)
Date: Sun 20 Jun 2004 - 20:59:46 EEST

Selamlar,

Fikir ve gorusleriniz icin tesekkurler.Sozune ettigim proje/etkinlik sadece bir
fikir uzerine kurulmustu.Yani demiyorum ki, "MEB ve Linux konusunu bos verelim,
gelin kurumsal biseyler yapalim"..
Sonucda seminer-cg'nin duzenlemis oldugu bir "kurumsal alanda linux" turu
seminerler verilmistir.Bu sozune ettigim proje bu seminerlerin biraz daha buyuk
kapsamiydi sadece..

Saygilar..

--
Arda CETIN