[dernek] Re: Kurumsal Linux'u anlatim projesi(etkinligi/semineri)

---------

From: onuryalazi@mersin.edu.tr
Date: Sun 20 Jun 2004 - 19:14:19 EEST

On 20 Jun 2004 18:39 EEST you wrote:

> Selamlar,
> Liste son surat MEB ve okuLinux projesini konusurken, farkli bir fikir uzerinde
> goruslerinizi almak istedim.
> Eminim cogumuz Linux'un kurumsal alanda daha fazla taninmasini ve kullanmasini
> istiyoruz.Ancak..Acaba bu kurumsal dedigimiz firmalar ve hatta odalar, kobiler,
> holdingler, ve dernekler...
> Bunlar Linux'u ne derece iyi biliyorlar.Iyi biliyorlarsa iclerinde cesitli
> sebeblerden dolayi kullanmayan var mi? vb.

Bence, kurumsal kullanımı tetiklemek bir derneğin işinden çok bu konuda teknik destek veren, geliştirme ve üretim yapan kurumların işi. Derneğin çabalarının geleceğe yönelik zincirleme mekanizmaların başına yönlendirmek (ki MEB projesi hiç de kötü bir fikir değil) çok daha akıllıca ve verimli olabilir.

Onur Yalazi