[dernek] Re: 13/6/2004 LKD idari kurul toplantisi

---------

From: Tayfun Türek (tturek@e-kolay.net)
Date: Fri 18 Jun 2004 - 14:28:49 EEST

Merhaba,

 geçen ay, şenlik ve seçimler öncesinde ltsp ile ilgili konuda bir mesaj
yollamış ve birçok arkadaştan, MEB ten bir kişi dahil, olumlu mesajlar
almıştım. Ben 3 ay kadar önce bir Kamu yararına çalışan derneğe bu projeyi
uyguladım, orada 4 makina+1 server lik bir sistem kurduk. Elimde indirip
yadzığım CD ler var. Ayrıca, eğer network kartından boot edilmesi
gerekiyorsa her Client için kullanılacak ethernet kartına uygun boot eprom
yazmak gerekiyor, elimde eprom yazıcı ve gerekli eprom image dosyalarıda
bulunuyor. Bu projeye teknik destek verebilirim, zaten bu konudaki ilk
mesajı yollamamında nedeni buydu, sanırım bu konu artık gündeme geliyor. Ben
İstanbuldayım,
ama kalacak yer bulursanız kurulum için Ankarayada gelebilirim.

Tayfun türek.