[dernek] Re: Rv: Re: idari toplanti gundemi -- 13/06/2004

---------

From: Özer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Sat 12 Jun 2004 - 18:11:29 EEST

Merhabalar,

Megep projesine dahil olmak benim de aklımda, o önemli bir proje. GAP
örneğini, biraz "sınırlarımızı belirleyelim" anlamında vermiştim...
15'inde Sheraton'da Linux International destekli bir "Milli Eğitimde
Linux" gibi bir etkinlik olacağını duyurmuştu Musta Hoca, orada buluşup,
hazır MEB'den de birileri olacakken yüzyüze konuşup görüşsek?

Ben orada olacağım, dernekten ilgili arkadaşlarda olursa, görüşür, bir
beyin jimnastiği yaparız...

İyi çalışmalar,

Özer.