[dernek] Rv: Re: Rv: Re: idari toplanti gundemi -- 13/06/2004

---------

From: Bora (bora@boragungoren.com)
Date: Sat 12 Jun 2004 - 23:51:32 EEST

Merhaba,

15'inde Bilkent'in diploama toreninde kuzenime tezahurat yapiyor olacagim.
Ucundan berisinden biraz yuksek bir ortalama ile mezun oluyor da. :-) O
yuzden gelemeyecegim.

Finansci ve Turkiye'de kalmak isteyen idealist bir Isletme mezunu arayan is
yeri varsa bu arada bana yonlendirin.

Konuya donersek, MEB'in Linux konusunda durtuklenmesi onemli bir amac. Onu
yavas yavas ve biraz sessiz halletmek gerekli. Bu nedenle bol randevu ve bol
bol kapilar arkasinda ikna turu temelli bir calisma gerekecek gibime
geliyor.

Sevgiler.

Bora.