[dernek] Rv: Re: idari toplanti gundemi -- 13/06/2004

---------

From: Bora (bora@boragungoren.com)
Date: Sat 12 Jun 2004 - 15:39:14 EEST

MEGEP projesinde "Yuksek Ogrenim'de Ozgur Yazilim" basligi dahilinde bir
seyler gelistirilebilir diye dusunuyorum. MYO'larin mufredatlarinda Linuxun
ve Ozgur Yazilim'in yer almasi; hatta Linux tabanli calisacak acik kaynak
kodlu ogretim araclarinin gelistirilmesi bile gundeme gelebilir.

Bu projeyi daha iyi kurcalamak uygun olur.

GAP isine kenarindan kiyisindan yapismak yerine buna odaklanmak uygun gibi.

Bora.