[dernek] Re: istatistiki bilgi ihtiyaci

---------

From: Fatih YILDIZ (mfyz@linux-sevenler.org)
Date: Thu 10 Jun 2004 - 12:17:31 EEST

bu bilgileri elde etmek icin iyi bir maas alan bir istatistikci
kiralaymaniz gerekiyor ki adam oturup bunlari arastiracak.
patent kurumlarina gidip sehir sehir bilgisayar veya bununla iliskili
firmalari bulacak. her sehirde bu firmalarla gidip gorusmesi ve veri
toplamasi gerek. buna gore bir istatistik cikaracak.
3-4 yil bu arastirma yapilip istatistik cikarildiginda ise tahminler
konusabilir...

gordugun gibi zahmetli ve yorucu oldugu kadar masrafli bir is de...

eger bu istatistikler cok gerek ise; ajans firmalarina sorabilirsin....
belki gecmis senelere ait veya bu seneye ait verileri olabilir...