[dernek] istatistiki bilgi ihtiyaci

---------

From: ali (ali@linuxprogramlama.com)
Date: Thu 10 Jun 2004 - 09:28:40 EEST

Selamlar

Bana sorulan bir soru var. Asagıdaki bazı soruların tam
cevabı yok biliyorum ama bir kısmın cevabı yada bu
konuda calısma yapan bir yer mevcutmudur.? Dernek bunyesinde boyle bir
calisma mevcutmudur.?
Bu bilgilere kaynak olacak linkleri nerden bulabilirim.

 -Geçen sene veya bu sene kaç kurum Linux’a geçti
 -2005’te kaç kurum linux’a geçmeyi planlıyo
 -Gelecek ile ilgili tahminler nelerdir?
 -Türkiye’de linux uzmanı kaç kişi var,setifikalı/değil?
 -Yeterli midir?
 -Kalifiye Linux uzmanı yetersiz ise bu konuda ne gibi faaliyetler yapılıyo
Gibi Niye linux konusunda eğitim vermek istediğimizi gerekçelerini
gösterebileceğimiz hatta mümkünse bu istatistiki bilgilere nereden
ulaştığımızı kaynak göstermeye ihtiyacımız var.

Saygılarımla
M.Ali VARDAR