[dernek] Re: Teknik e-posta listeleri - 0.3 surumu

From: Onur Kucuk (onur@delipenguen.net)
Date: Sat 10 Jul 2004 - 01:22:56 EEST

On Thu, 8 Jul 2004 16:02:25 +0300
Doruk Fisek <dfisek@fisek.com.tr> wrote:

> Merhaba,
>
> Thu, 08 Jul 2004 15:42:55 +0300 tarihinde Baris Metin
> <baris@uludag.org.tr> soyle yazdi:

> O zaman detaylar uzerine nasil karar verecek insanlar?

 Bu listede tartisarak ? :)

> oyun listesi kalsin mi, masaustune mi katilsin, baslangic listesi var
> olsun mu varsa adi ne olsun?
>
> Insanlarin tum bu detaylar uzerinde kendilerinin ince ayar yapma
> hakkini ellerinden mi alalim?

 Grup onerileri olusturulabilir ve uzerlerinde tartisarak ince ayarlar
yapilabilir. Belki secim yaptiktan sonra da secilen "grup oneri"
uzerinde de bir ince ayar / oylama daha yapilabilir. Gereksiz yere zaman
kaybi olarak da gorursek de o kadar isi uzatmayiz.

 Tek tek listeleri ele almak mantikli, ama sorun asil olarak
listelerinin iceriklerinden cok direkt olarak kendilerinden
kaynaklaniyor. Oncelikle hangi listeler olmali sorusuna cevap vermeli,
"kabasini almali". Daha sonra liste icerikleri ayrica tartisilabilir.

 Eger dusunceler grup halinde butunlugu korunmadan degerlendirilirse
amacindan uzaklasabilir. Kaba bir ornek ama, benim onerdigim liste
grubunun yanina bir "kalin ayar" yapilip linux-baslangic koyulursa benim
dusundugum yapi ile hic bir alakasi kalmaz.

--
 Onur Kucuk                                        Knowledge speaks,
 <onur.--.-.delipenguen.net>                       but wisdom listens