[dernek] Re: Teknik e-posta listeleri - 0.3 surumu

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 08 Jul 2004 - 16:02:25 EEST

Merhaba,

Thu, 08 Jul 2004 15:42:55 +0300 tarihinde Baris Metin <baris@uludag.org.tr>
soyle yazdi:

BM> En kaba hatları ile söylemem gerekirse, burada tartışılanların
BM> doğrultusunda hazırlanacak "grup öneriler" (senaryo da deriz tamam :))
BM> olsun yalnızca diyorum. Elma ile armut karışmaz böyle sanırım.
O zaman detaylar uzerine nasil karar verecek insanlar?

oyun listesi kalsin mi, masaustune mi katilsin, baslangic listesi var olsun
mu varsa adi ne olsun?

Insanlarin tum bu detaylar uzerinde kendilerinin ince ayar yapma hakkini
ellerinden mi alalim?

Bence degmeyecek bir kazanc icin cok yanlis bir hareket olur.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694