[dernek] Re: Teknik e-posta listeleri - 0.3 surumu

From: Murat Koç (murat.koc@frontsite.com.tr)
Date: Thu 08 Jul 2004 - 16:04:08 EEST

> Merhabalar,

Selam,

> Insanlar asagida yazanlari okumadan akillarina geldigi, mantikli
> bulduklari sekilde isaretleyecekler, biz de pirincler ve taslarin basinda
> tibet'te bulacagiz kendimizi gibime geliyor. Fakat eger oylama secenekleri
> A B ve C olursa, bunlarin ne anlama geldigini okumak zorunda kalirlar. Daha
> tutarli bir sonuc elde ederiz bu durumda da diye hissediyorum. Tamami ile

Katılıyorum. Yalnız bunu onun öneri listesi bunun öneri listesi şekilde
yapmamayı öneriyorum. Bunun genel düşünceler şeklinde ortaya koyabiliriz.

Yani kısa bir özet yapsak aslında. Var olan listeler hangileri ve hangi
amaçlar için varlar.

Bu varolan liste özetinden sonra bu listelerin ve amaçlarının yerine
hangilerini koymayı düşüyoruz şeklinde daha rahat olacaktır sanırım.

Ayrıca listelerdeki ortalama aylık mesaj trafiğini de yazabilirsek bu da bir
kriter olacaktır bizim için diye düşünmekteyim.

> yaniliyor olabilirim, peki ya yanilmiyorsam??? Diyerek gizemli bir bitiris
> ile Jaws muzigi esliginde huzurlarinizdan ayriliyorum.

hın hın hın hın ...

--
|          |  Murat Koç
|          |  Manager & IT Consultant