[dernek] Re: teknik e-posta listeleri (neden yapiyoruz?)

From: Murat Koç (murat.koc@frontsite.com.tr)
Date: Thu 08 Jul 2004 - 16:08:13 EEST

> Merhabalar,

Selam,

> Efendilerim, boyle spesifik ornekler uzerinden gitmesek daha iyi olmaz mi?
> :) Murat Koc beyin haklilik payini goz ardi etmiyorum fakat, ornegin
> guvenlik listesinin kalmasi gerektigi tartismasina ve kimi insanlarin
> sadece guvenlik listesine uye oluyor olduklari savunmasina cevabi guvenlik
> listesinin vermesinin uygun olacagini dusunuyorum.
>
> Guvenlik listesinin is yaptigini soylemesin kimse lutfen..

Operator bize en yakın çıkışı söyle diyerek güvenlik listesi bu durumdan
çıkarılabilir. Nitekim güvenlik konusunun çok önemli bir konu olduğunu
hatırlatmak ve nerede ise bütün kulllanıcı gruplarının maillistelerinde
linux-security adlı bir mail list bulunduğunu da hatırlatmak isterim.

--
|          |  Murat Koç
|          |  Manager & IT Consultant
|    FRONT |