[dernek] Re: Teknik e-posta listeleri - 0.3 surumu

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 08 Jul 2004 - 14:27:23 EEST

Merhaba,

Thu, 8 Jul 2004 14:25:06 +0300 tarihinde "A. Murat Eren"
<meren@comu.edu.tr> soyle yazdi:

AME> Evvela ellerinize saglik efendim, lakin bu test biraz zor olmus diye
AME> dusunuyorum. Bakiniz anket demeye dilim varmiyor. Bence senaryolari
AME> yazalim, A senaryosu B senaryosu diye, ondan sonra senaryolari
AME> oylayalim. Daha rahat olmaz mi sizce de?
Toplam 14 tane soru (14.'yu az once ekledim kapali cvs'e) ve onlarin 33
tane seceneginten senaryo uretmeye kalkarsak elimizde zibilyon tane senaryo
olur.

3-4 ana senaryoya kisitlamaya kalkarsak da, liste spesifik bircok ince
soruyu soramaz ve insanlarin istemedikleri halde belirli kaliplara uymaya
zorlamis oluruz.

AME> Burdaki sorular yalitima dikkat cekemiyor bence, ezber sormussunuz
AME> ortmenim.
Yalitima dikkat cekme kismini altta yer alan "ozetler" kisminda
yapabiliriz. Ayrintili olarak gorusleri zaten oradan okuyabilir insanlar.

- dfisek
(katip)