[dernek] Re: teknik e-posta listelerinin yeniden yapilanmasi

---------

From: Kemal M. Ergur (kemal@ergur.org)
Date: Thu 01 Jul 2004 - 17:31:57 EEST

Liste basliklarinin tespiti hakkinda biraz daha etrafli ve dusunerek
yazilmasi gerekir. Ancak ilk aklima gelen iki noktayi vurgulamak
istiyorum. Bunlardan biri cross-posting, bir digeri de thread'lere
uyulmamasi. Hangi liste olursa olsun, cross-posting yapanlarin veya
alakasiz thread'lere yazanlarin oncelikle uyarilmasi ve yinelendiginde
bir cesit yasaklama getirilmesi iyi olur kanisindayim.

Kemal M. Ergur