[dernek] Re: teknik e-posta listelerinin yeniden yapilanmasi

---------

From: Gokhan (gokhan@mira-soft.com)
Date: Fri 02 Jul 2004 - 13:39:54 EEST

Kylix mail listesinin neden LKD üzerinde olduğunu ben pek anlayamadım.
Bildiğim kadarıyla LKD GPL kurallarını takip eden bir kurum
ve Linux dünyasında var olan diğer ticari çözümlerle ilgili ama mail
list barındıracak kadar yakın olmaması gereken bir durumu yok mu?
Yoksa benim bilmediğim incelikli bir detay mı var?

Kolay gelsin...

Gökhan