[dernek] Re: DUYURU

---------

From: Burak DAYIOGLU (burak.dayioglu@pro-g.com.tr)
Date: Tue 13 Jan 2004 - 04:22:50 EST

    Turker GULUM wrote:
    > Yönetim Kurulunun 11 Ocak 2004'te yaptığı toplantıda Berk D. Demir'in
    > ayrılmasıyla boşalan sözcülük görevini geçici olarak Türker Gülüm'ün
    > yürütmesine yedek sözcü olarak da R. Tolga Korkunçkaya'nın
    > görevlendirilmesine karar verilmiştir.

    Arkadaslar,
    Yonetim Kurulu'muzdan bir uye istifa ediyor, duyurusunu biz "bosalan yer
    dolduruldugunda" ogreniyoruz. Bir arkadasimiz sozculuk gorevini "gecici"
    olarak ustleniyor; o da kacmasin diye "yedek sozcu" de belirliyoruz.

    Sizce bu gelismelerin yasanmasina iliskin mekanizmada bir carpiklik yok
    mu? :)

    > * Başarı-ÇG Yürütme Kurulu Ataması
    > Linux Kullanıcıları Derneği Yönetim Kurulu, Başarılı Örnekler Çalışma
    > Grubu için aşağıdaki şekilde görev dağılımı yapmıştır:
    >
    > - Cengizhan KAPTAN (ÇG Başkanı)
    > - Serhat AYAN (ÇG Yürütme Kurulu Üyesi)
    > - Devrim GÜNDÜZ (ÇG Yürütme Kurulu Üyesi)

    "Yonetim kurulu gorev dagilimini asagidaki gibi yapmistir" yerine
    "bosalan calisma grubu yonetimi icin gonullu olan arkadaslarimiz ...
    asagidaki gorevleri ustlenmistir" desek daha sevimli olmaz mi?

    Sanki iki ayri organizasyonmusuz gibi davrandigimizi dusunmeye basladim.
    Bir LKD orgutu, bir de kravatli-ceketli LKD yonetim kurulu ve havarileri..

    sevgiler, selamlar.

    --
    Burak DAYIOGLU
    Danisman, Pro-G Bilisim Guvenligi ve Arastirma Ltd.