[dernek] Re: DUYURU

---------

From: Turker GULUM (turker.gulum@tubitak.gov.tr)
Date: Tue 13 Jan 2004 - 05:33:46 EST

    Burak,

    Sen beni ne zaman ceketli-kravatli gordun ya? Askolsun yani.

    Duyurulari yazarken biraz fazla ciddi bir uslup kullandik sanirim ama genel
    olarak YKnin soguklugu, ulasilamazligi filan gibi bir durum yok. Sonucta
    hepimiz ayni amac icin calisiyoruz.

    Ancak belki bazi aciklamalari daha ayrintili yapmak da yarar var. Son bir
    kac ayda 3 yonetim kurulu uyemiz ayrildi. Yerlerine de yedekler sirayla
    goreve cagirildi. Ayrilan yonetim kurulu uyelerimizden Murathan Bostanci
    saglik gerekceleri, Ahmet Dervis islerinin yogunlugu yuzunden yeteri kadar
    zaman ayiramadigi gerekcesiyle, Berk D. Demir ise Yonetim Kurulu uyeleriyle
    yeteri kadar uyumlu calisamamasi ve dernege bu bulundugu gorevde yararli
    olamamasi gerekceleriyle ayrildilar.

    Yerlerine de sirayla yedeklerden ben, Mustafa Bodur ve son olarak da Onur
    Tolga Sehitoglu geldi ve yeniden gorev dagilimi yapildi.

    Her uc arkadasimiz da nasilki bundan once emekler verdilerse ayni sekilde
    Linux ve ozgur yazilim dunyasina emek vermeyi surdureceklerine inaniyorum.
    Cunku bu emekleri vermek icin illaki bir sifata sahip olmak gerekmiyor.
    Nasil ki sen de dahil bu yola gonul vermis bircok arkadasimiz ellerinden
    geleni yapiyorlarsa, ayrilan arkadaslar da yeni gelenler de elimizden
    geleni yapmaya calisiyoruz ve calisacagiz.

    Benim "gecici sozcu" olmam konusuna gelince benim ne kadar e-posta okuma
    tembeli oldugumu biliyorsun. Halen yeni gorevlendirmeler dogrultusunda
    isleri biraz daha kurumsallastirmaya calisiyoruz. Bu surec icinde benim
    sozculugumun ne kadar gecici oldugunu ben de bilmiyorum. Belki de uzun bir
    gecici donem olur bu. Ama olur da bir mesaji kaciririm diye bir yedek
    bulunduruyoruz.

    CGlerdeki gorevler zaten YKnin atamasi degil gece gunduz kosturan, sogukta
    karda kista masa sandalye tasiyip etkinlikler yapmaya calisan gonullu
    arkadaslarin kendi istekleri dogrultusunda gerceklesiyor. Yapilanin da bir
    bayrak yarisi oldugunu sen belki bircogumuzdan iyi biliyorsun. Yarin bu
    bayrak yorulandan daha dinc olanlara gececek. (Vay be ne ozlu konustum
    ama.. kendimi takdir ettim)

    Saka bir yana Dernek hepimizin emekleriyle buralara geldiyse bundan sonra
    da devam edecek. Belki bundan sonra islerimiz daha yogun olacak cunku
    Turkiye'deki Linux kullanicilari ve ozgur yazilimcilar sizler sayesinde
    giderek artiyor. Artsin zaten...

    Aslinda Burak diye basladim ama bayagi bir icimi dokmusum.

    Saygilar, Sevgiler..

    Turker GULUM
    LKD Uyesi