[dernek] DUYURU

---------

From: Turker GULUM (turker.gulum@tubitak.gov.tr)
Date: Mon 12 Jan 2004 - 06:47:28 EST

    * Yönetim Kurulu Üye Değişikliği

    Berk D. Demir 7 Ocak 2004 tarihinde Yönetim Kurulu Üyeliğinden istifa
    etmiştir. Demir'in yerine yedek üyelerden Onur Tolga Şehitoğlu Yönetim
    Kurulu üyesi olmuştur.

    Yönetim Kurulunun 11 Ocak 2004'te yaptığı toplantıda Berk D. Demir'in
    ayrılmasıyla boşalan sözcülük görevini geçici olarak Türker Gülüm'ün
    yürütmesine yedek sözcü olarak da R. Tolga Korkunçkaya'nın
    görevlendirilmesine karar verilmiştir.

    * Başarı-ÇG Yürütme Kurulu Ataması
      Linux Kullanıcıları Derneği Yönetim Kurulu, Başarılı Örnekler Çalışma
    Grubu için aşağıdaki şekilde görev dağılımı yapmıştır:

     - Cengizhan KAPTAN (ÇG Başkanı)
     - Serhat AYAN (ÇG Yürütme Kurulu Üyesi)
     - Devrim GÜNDÜZ (ÇG Yürütme Kurulu Üyesi)

    Çalışma Grubu, özgür yazılım bileşenleri kullanılarak gerçekleştirilmiş ve
    başarıya ulaşmış örnek projelerin bilinçlendirme ve yönlendirme amacı ile
    belgelendirilmesi ve çeşitli yayın organlarında bu çalışmanın
    duyurulmasının sağlanmasından sorumludur.

    * Belge-ÇG Yürütme Kurulu Ataması
      Linux Kullanıcıları Derneği Yönetim Kurulu, Belgelendirme Çalışma
    Grubuna, Erçin EKER'i ÇG başkanı olarak atamıştır.

    Çalışma Grubunun görevi, Linux işletim sistemi ve diğer özgür yazılım
    projeleri ile ilgili Türkçe belgelerin üretilmesi, mevcut dağıtık
    Türkçe belgelerin tek noktada toplanması ve güncel tutulmasını; ayrıca
    yabancı dillerdeki bu tip belgelerin dilimize kazandırılması için Linux ve
    özgür yazılım dünyasındaki gelişmeleri izleyen ve tanıtan belgelerin
    üretilmesini ve çeşitli yayın organlarından yayınlanmasını sağlamaktır.
    Çalışma grubu, aynı zamanda Çokça sorulan sorular veritabanının güncel
    tutulup geliştirilmesini sağlamakla yükümlüdür.