[dernek] Re: Ozgur yazilim calismalarina FrontSITE destegi (i18n Session #1)

---------

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.com.tr)
Date: Sun 04 Jan 2004 - 06:49:22 EST

    Asagidakileri okudum okudum sonra dusundum nasil bir ruh hali icindeki
    insan bunlari yazabilir diye.

    > Ucuz populizm. Kimin hakkında konuşuyorsun? Elinde kanıt var mı? Eğer
    > 'bayan' olduğun için sana iyi davranıldığını düşünüyorsan, yanılıyorsun.
    > Erkek gibi davranarak bir yere varılmaz. TEM'de bol bol var bu ağızlardan.

    Insanlarin tercihlerinden sanane! Bu sekilde hakaret ederek ne yaptigini
    zannediyorsun? Sana kim bu sekilde hakaret etme hakkini veriyor.

    Bi insanin yazdiklarina bu sekilde en basit tabiri ile "Asagilik" bir
    sekilde cevap vermek nasil bir dusunce yapisinin urunudur?

    Nilgun oyle veya boyle bu camianin bir gercegidir ve kim ne derse desin
    faydali seyler yapmaktadir.

    Yaptigi seyleri ben de onaylamiyorum. En fazla ve sert sekilde kendisi
    ile tartisan ise benim sanirim. Ama ne olursa olsun bu sekilde hakaret
    edemezsin birine. Onun fikirlerine fikirlerinle karsilik ver hakaret
    edeceksen de adam gibi hakaret et. Senin yaptigina soyleyecek birsey
    bulamiyorum. Bir insan bu kadar dusmemeli.

    > Nilgün'ün çeviri dağarcığı 'örütbağ' (internet) ve 'sanaldoku' (web) ile
    > sınırlı iken, Fedora menülerinde bu iki kelime hala duruyorken, benim
    > diyeceğim bir şey kalmıyor. Sizin yüzünüzden Linux alay konusu oldu! Bir
    > çuval inciri berbat etmekte üzerinize yok! Hala da çıkıp yalan dolan
    > konuşmasını biliyorsunuz!
    >
    > Bu işi ya doğru yapın, ya da hiç yapmayın. Nam-ı diğer, çektirin gidin!

    Yanlis yazmissin "siktirin gidin" yazacaktin.

    Ustte bu kadar agir hakaret ettikten sonra bunu yazmayarak bir nevi
    terbiyeli adam imaji mi vermeye calistin? Pek basarili oldugun
    soylenemez.

    --
    |          |  Murat Koc
    |          |  Manager & IT Consultant