Re: [Dernek] senlik/konferans -kisa ozet-

From: Murat Koç (muratkoc@kivi.com.tr)
Date: Sat 25 Dec 2004 - 02:16:28 EET

> Merhabalar,

Selam,

> [...]
> bildiginiz uzere ilk defa yapilmiyor. 2002, 2003 ve 2004 yilinda yapilan bu
> senliklere cok guzel(senligi organize edebilecek kadar) sponsor anlasmalari
> yapildi.(Yeri gelmisken bu firmalara kurumsal desteklerinden dolayi bir
> tesekkur de benden.)
>
> Sanirim bu sektordeki sponsor niteligindeki firmalarda Linux ve Ozgur
> Yazilim Senligi'nin bir senlik ama lunapark olmadigini anlamislardir.
> Eger hala Linux ve Ozgur Yazilim Senligi'nin coluk-cocuk ziyaretcileriyle
> dolu oldugunu/olacagini dusunen firmalar varsa cok rahatlikla 3. senligi

Kurumsal kullanıcıların katılıp kendilerini göstereceği bir şenlik doğal
olarak çoluk/çoçuk şenliği olarak görülmeyecektir. Söylediklerim önceki
şenlikler için değil sonraki şenlikler için. Ondan dolayı lütfen yazdıklarımı
tekrar oku.

Eğlencenin ağırlıkta olduğu bir şenlik yapısı için sponsorların bakış açısının
ne olacağını söyledim. Şu anda ikisi beraber ortak olan bir şenlik yapısında.

Kurumsal olarak düşünülen bir konfaerns için sponsor olmak tabii ki çok daha
mantıklı gelecektir onlara. Çünkü hitap edilen müşteri kesimi orada. Şu anda
karışık olduğu için her yerden insan geliyor.

Henüz sanırım oturmuş bir bölümleme düşüncesi yok ortada? O yönde bir mail
henüz gelmedi.

Teknik veya kurumsal hangisini düşünüyorsunuz ayırmak için? Yoksa ikisi
beraber mi? Bu durumda şenliğe sadece eğlence kalıyor ve bu durumda kimlerin
katılacağı belli oluyor sanırım.

--
Murat Koç
Kivi BiliÅŸim Teknolojileri